DAMES- EN HERENMODE ONDER ÉÉN DAK

Derksen & Derksen Mode

DAMES- EN HERENMODE ONDER ÉÉN DAK

27/12/2018 in Artikelen

 

MET DE UITBREIDING VAN DE WINKEL BIEDT DERKSEN & DERKSEN ZWOLLE VANAF SEPTEMBER VAN DIT JAAR OOK EEN VOLWAARDIG AANBOD DAMESKLEDING EN –ACCESSOIRES. VOOR KLAZIEN DERKSEN GING HIERMEE EEN LANG GEKOESTERDE WENS IN VERVULLING.

DAMES
‘We verkochten voorheen in de herenwinkel al heel veel damesjassen’ vertelt Klazien. ‘Achter in de winkel hadden we twee rekken staan. Er was veel vraag naar sportieve damesmode, merkten we. Dit in combinatie met onze ervaring in Emmen en Groningen maakte voor mij duidelijk: bij een uitbreiding moet er damesmode bij.’ Toen de mogelijkheid tot uitbreiding met het pand van de buren zich voordeed, grepen Corné en Klazien Derksen deze kans met beide handen aan. Het resultaat is een prachtige winkel met een zorgvuldig samengestelde collectie voor zowel dames als heren. ‘Ik zeg altijd dat iedereen tussen 18 en 80 hier welkom is en goed kan slagen. Ben je jonger óf ouder dan ben je net zo welkom.’

LAAGDREMPELIG
Het is die laagdrempeligheid die Derksen & Derksen kenmerkt. En natuurlijk de uitzonderlijke collectie in het hoger segment. ‘We zijn specialist in jassen. Denk aan merken als Parajumpers, Nobis en Canada Goose. Topkwaliteit. Zo’n jas is een langetermijninvestering, goed voor jaren draagplezier.’ Heren vinden er verder merken als Stone Island, Polo Ralph Lauren, Jacob Cohen en nog veel meer. Dames vinden er onder andere de spraakmakende labels Marc Cain, Michael Kors, Kenzo, Dsquared2, Filling Pieces en Tommy Hilfiger met topmodel Gigi Hadid als ambassadeur. ‘Hippe en trendy merken waarvoor mensen uit de wijde omgeving van Zwolle naar onze winkel komen. We hebben een groot verzorgingsgebied.’

TEAM
Klazien is de frontvrouw bij Derksen & Derksen Zwolle, liever benadrukt ze hoe belangrijk het is dat er een goed team staat. ‘Mijn man Corné is het zakelijke brein, de man achter de schermen en ongelofelijk belangrijk voor Derksen & Derksen. Ik zit meer in de uitvoering, we vullen elkaar aan en samen vormen we een goed koppel. Het team Zwolle – we zijn in totaal met twaalf – is een heel leuk team. We doen het samen. Klanten kennen onze vaste medewerkers, soms lopen ze alleen even binnen voor een praatje en een kopje koffie. Dat is goed, zo horen we ook van de klant wat hem of haar bezighoudt. Dat schept een band.’